tiistai 17. huhtikuuta 2012

ringdingdong

Aamu ei alkanu mitenkää hyvin. Ei kyllä eilis iltanenkaan sujunut mitenkää mahtavasti.
Illalla kävelin meidän kämpän ns. käytävässä. En nähny mitää ku se oli pimee, joten törmäsin seinään. Huoneeseen tultuani, potkaisin vahingossa mun vesilasin kumoon, jonka olin tietenkin jättänyt kivasti oven viereen. No si mä siivoilin sitä lattiaa.

Nukuin tosi huonosti, sain unta joskus 1 aikaan, ja mul oli aikaa nukkua semmoset 5 tuntia. Heräilin vähäväliä mun painajaisiin, joita olen nähnyt joskus kauan aikaa sitten. Se on todella ahdistavaa. En enää haluaisi nähdä niitä.

Aamulla herättyäni katsoin ikkunasta ulos, ja huusin "Voi jumalautaa!". Sillä  ulkona satoi lunta. Sit muistin että on enkunvaltakunnalliset, joihin en ole lukenu. Etsin sit sopivia vaatteita, mutta arvaatkaas, mun vaatekaappi sisälti vain vihreitä vaatteita. En halunnu pukea taas vihreää. Mun kai pitäisi ostaa muun värisiä vaatteita. Onneksi ensikuussa on synttärit ja saan mun palkan. Mut anyway, menin keittiöön heti puettuani, istuin pöydän päätyyn ja join kahvia ja luin savon sanomat. Ei kestänyt kauaa kun äidin mies ystävä alkoi niin pienest asiast ku voi vaa valittaa; Istuin sen paikalla.
Eikö tääl kotona saa istua missä haluaa?
Sit se valitti siit ku mul jäi ehk minuutiks maito pöydälle ku unohin.
Alkaa jo tuntua silt  et toi tyyliin hallitsee meidän kämppää. Se ei asu edes meillä varsinaisesti, ni mitä se alkaa su komentelemaa meitä.
Mut mul ja sil  oli aamul ihana kina, ja mutsi kiljuu vieres ettei jaksa kuunnella mein jokapäiväsii kinasteluja.
Onneksi kello lähestyi puolta kahdeksaa ja lähdin kouluun, ennen kouluun lähtöa se alko valittaa mun meikeist; liian tummasti.
Mun lävistyksista, mun kengistä johon olen piirrellyt ja värjänny kengännauhat. Si se moitti mun hiuksia.
Ihaku en sais olla erilaine.
Mitähä mun pitäis tehä et toi olis nii tyytyväine. Vissii palvella sitä!
Oli lähel aamul etten vetäny ranteit, mä en voi, muute en pääse sinne kouluun. Mä yritän lopetella.
Kouluun lähdettyäni, otin pyörän vaik ulkona satoikin lunta, en jaksa vaan kävellä.

Koulu alkoi si matikalla, enpä osannu mitää. Joten en tehny mitää. :-D
Sit oli uskontoa, jossa puhuimme etiikasta. ja kanojen luomu munista. Nauroin ku ope.laittoi jonkilaise kanahäkki kuvan jos oli ahdettu kanat yhtee häkkiin. En siis todellakaa nauranu  häkkin ahdetuille kanoille, vaan sille mikä oli kuvan nimi siel alalaidas; normal_669_kanat XD Mielikuvitus laukkasi juu ;p
Enkun valtakunnallinen kusas nätisti. Oli se tavallaan helppo, mut en saanu selvää mitä se puhu ;c

Si ku pääsin kotia, ni kivasti aamuinen valitus jatkuu tolta oikein ihanalta herralta -.- Onneks se lähti töihi!
Ja niin lädin minäkin töihin muutaman tunnin kuluttua C: Tänään me leikimme tyttökerhossa taas piilosta :_D onse niin kiva ku ne lapset leikkii, ja meidän ohjaajien ei tarvinnu osallistuu siihe xd

MUT ARVATKAAAAPAS MITÄ!? ETTE IKINÄ USKO!









Mä tein itelleni napalävärin :"3


                         hyssssst,,,,tästä ei kerrota kellekkään, ollaan iiiihan hiljaaaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti