tiistai 3. huhtikuuta 2012

Neverland

Heijsan kaikki ihanat pikku lukijani :3 !

Mun lihakset on ihan jumissa, en pysty edes nauramaan kun sattuu olemattomiin vastalihaksiini. Eli olen nyt surullinen lapsi ja itken.

Mutta tosiaan, tänään oli äidinkielen koe kirjallisuudesta, ja meni suoraan sanottua päin vittua. Mun kirja oli kkoo viikonlopun kaapissa ja unohdin ottaa sen maanantaina mukaan ;c ja tänään, olisin lukenut hieman sitä, mutta arvatkaapas!? Mun avaimet jäi kotiin <3
Mut muuten oli ihan normaali koulupäivä, paitsi nukuin englannin ja yhteiskuntaopin tunnit C: Väsytti :3

Sit koulun jälkeen lähdin ukkipuolen luokse, hakemaan mun 50 euroisen Oulun matkaa varten c:Ukkipuolen luona laitoin tipuja koristeeksi ympäri kämppää, koska se pyysi.


 Sen jälkeen se vei mut työpaijkalle, ja vietettiin siellä erään pojan synttäreitä C: omsnoms, sit syötiin mun työkaverin kanssa keksejä, ei tiietty saikoi niitä edes syödä, mutta syötiin silti aina salaa, kun lapset leikkivät piilosta ja olivat piiloissaan c:

Sit lähdin kävelemään kotiin ja ihastelin kaunista iltapäivää





Kotiin tultuani aloin värjäämään hiuksiani, eli nyt ois tulossa pinkkivioletit :33
teinipeili tai jotain ;o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti