sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

mäkkäri on linnamme


agjuugcdjg mikä päivä! varmaa ihanin tähän mennessä!
Liikuin niin mukavas seuras; Ale, Masse, Pauliina, Miro, Esa ja si jotain random ihmisiä ;o
Mut tosiaan, joskus yhden aikaa olin keskustas ja bongasin Pauliinan ja Massen, sit jonkun ajan päästä napattiin Ale mukaan ja lähdettiin siitä sit Pauliinalle etsimään mekkoa. No siinä sit etsittiin ja katseltiin, sit mentiin mäkkäriin ja istuttiin ja oleskeltiin aikamme siel. Si Masse kertoi haluavansa kieli korun, no me si mentiin otattamaan se UG.ssa ja pelättiin Massen puolesta.
Sit mentiin takasi mäkkiin ja siihen tuli joku kännis oleva nainen kehuskelemaan meidän hiuksia ja läväreitä. No me si juteltiin sille ja mä vaan nauroin kun hävetti niin paljo. Yhes vaihees se tuli pöydän yli ja sanoi haluavansa koskettaa mun hiuksia, mä en kerenny sanoo mitään enneku se oli mun hiuksis kiinni :-D Se nainen alkoi siinä si näytteleen sen tatuointeja. Ensin käsivarren yläosan ja si säärist ja si me oltiin sillai et se heittää kohta paidan pois XD onneksi ei.

Lagailtiin muutama tunti ja si saatoin Alen asemalle ja si itehä menin takasi mäkkii.
 Miro kehitteli kivaa tornia pöydälle.
Se kesti pystys hirmu kauan.


















 Lol ja si me, tai no Miro alkoi ampuu pillin kautta paperi paloi :-D
Me vietettiin koko keskusta aikamme suunnilleen mäkkärissä. Ja juotiin vaan vettä ;p

Sit me lähdettiin ostamaan Masselle hammas harjaa siwasta sen jälkeen me mentiin sinne siwan nurkille ja sinne tuli porukkaa lissää ja sit yhdyttiin niiden kanssa. Sit sinne tuli joitain Helluntai ihmisiä antamaan meille kutsuja jonkin Teetupaan :D:D:D:D:D



  Vähän ajan päästä me etsittiin niitä minne kaikki hävisi, ko käytiin rosson vessassa :D No me si etsittiin ja pyörittiin ristiin rastiin, ne olikin si Carlsonin luona. Siel me vaan lagailtiin loppu ilta, ja mie lähin si kotiin 9 jälkeen.

Vitun pelottavaa kun joku auto seuras mua, tai siis ku mun pyörä oli kirjaston luona ja si se viimine suojatie, auto pysähty normaalisti siihe et saisin kävellä tien yli, no si se käänty samaan suuntaan, ja si käänty takas mist tuliki, no vähän ajan kuluttuu ku mä olin kirjaston luona pyörän kohdalla, se auto tuli siihe ja hidastu mun vieree, vittuku säikähin, otin vaa pyörän ja lähin ajaan nopeet pois, se seuras mua vielki. Mut luovutti ku olin nii nopee, ja meinasin ite jäähä bussin alle ;c Mut oon nähny sen auton monta kertaaa täs mein lähiympäristössä, hyi en haluu nähä sitä autoo enää ikinä, varmaa joku lähettäny mun perään joitai kidnappaajia ._.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti