lauantai 24. maaliskuuta 2012

vuodesta nakki ja muussi, vuoteen nykyaika

Elikkä joo, tässä ajattelin teille näyttää, miten olen muuttunut vuodesta jotain nykyaikaan. Kerron, miten olen muuttunut ulkonäöltäni ja ja mitä musiikkia tuolloin kuuntelin.

Ala-asteella olin ihan normi blondi. Paitsi 3 luokan alussa värjäytin punaruskeaksi (ei ole kuvaa) Mutta siitä eteenpäin olin blondi.

Tässä vissiin 2009 vuonna otettu kuva. Kuuntelin Tokio Hotellia.
Tässä puolestaan 2010 jolloin sain tollaiset kivat sini violetit hiuslisäkkeet päähäni, mutta sitä ennen taisi olla pinkkiä hiuslisäkettä. Kuvaa ei taida olla, tai ehkä on, mutta ne on jotain rippi kuvia. Silloin kuuntelin Tokio Hotellia myös, mutta aloin myös kuuntelemaan j-rockia.
 
2011 alku puolesta, värjäytin hiukseni punaiseksi. Musiikki: Tokio Hotel, Ramstein ja J-rock

2011 keski vaiheessa, blondasin hiukset.musiikki: J-rock ja k-pop.

2011 keskivaiheessa heti blondauksen jälkeen, aloin laittaa sinistä väriä hiuksiin. Aluksi vain hiusten alta.
Musiikki: K-pop ja J-rock.

2011, Elokuu, silloin jo laittamaan sinistä väriä etu hiuksiin. (Näkyy huonosti)
Musiikki: J-rock ja K-pop.
2011 Lokakuusta - 2012 Maaliskuuhun asti, oli mulla sit vahvasti sinistä väriä.
Musiikki: J-rock ja K-pop.


2012 maaliskuusta eteenpäin nykyaikaan on mulla nyt tällaiset hiukset C: Ja musiikki makuni vieläkin K-popissa ja J-rockissa, hieman myös screamoo.


Mmmm...Näin olen muuttunut C:

2 kommenttia:

  1. eniten tyksin sun noist valkosinisistä hiuksista! oot muuten laihtunu paljonkin ;oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höhö, kiitos :3 Mä mitää laihtunu ole ;c pullaksi muutun vähitellen ._.

      Poista