torstai 22. maaliskuuta 2012

blossoming bleezebub

Mordeee!

Eilen oli aika jännä päivä. Tein koulussa mun peilin loppuun ja pääsin leikkimään tulella kirkon alapihalla :D

Peili tehtiin kuviksessa jostain paperi massasta. Tuota oli hirmu kiva tehdä. Ärsyttää vaan, kun teen aina liian värikkäitä töitä, koska haluan tehdä myös tummia, mutta se ei vaan onnistu. Mun peilistä tuli omasta mielestä kiva, ainakin itse tykkäsin!
Sit jossain vaiheessa  kuviksen tuntia, meidän kuviksen ns. inside porukka  lähti kesken tunnin vessaan, lol XD
Meil on paljo habaa (y)


Ah, joku teinipeilih xpp :D:D:D
  Ja tosiaan tuo tulella leikkiminen oli alkusammutuskoulutus, joka kuului isoskoulutukseen. Aluksi me katsottiin jokin video siitä miten tulipalo muodostuu. Tai silleen, en osaa selittää. Mut anyway, sit katsottiin kuinka toimia, kun tulipalo syttyy. Sen jälkeen siirryimme pihalle sammuttamaan tulipalot. Ensin sammutimme niillä peitoilla ja sen jälkeen niil pulloil. Meidän piti sammuttaa palava nukke ja astia, jossa roihusi tuli.


Tänään sain tietää et meille tulee joku seinän maalaus operatiooon :c Mut onneks mun huoneen seiniä ei pilata pois kauniista sinisestä <3 Luojan kiitos!

Mut eteisestä, mutsin makkarista ja olohuoneest maalataan ja tapetoidaan C:

Ja mun huoneeseen ollaan tietenkin survottu osa tavaroista etten pääse mun peilille valmistautumaaan..Perkele -.-"
Mun huone näyttää nyt tältä:
Juuh, on se muutenki tollane PUM!
Mmm..ja sitten en tiiäkään ---> päivän paskimmat jutut

2 kommenttia:

  1. miks sul on tommonen liikuntalaite tuoll XDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ahahah XDDD koska se on siirretty sinne, JA SEI OO MUN! eiku joo katos mä aina illalla jumppailen sill et saaan vatsalihakseett ;;;)

      Poista