lauantai 24. maaliskuuta 2012

boooomshaklaka

Hei taas!

Eilinen oli varsin jännä päivä taas. Jäin venaamaan koulun jälkeen tunniksi yhtä kaveria, johon olin juuri tutustunut ja lähdin sitten sen kanssa yhtämatkaa keskustaan.


Minun piti tavata keskustassa pari kaveria, mutta kummatkin perui. Sad ._. No mut se ei haitannut, kävin ostamassa 3 millisen venytyskorun ja tuhlasin rahani taas karkkeihin, olisin silläkin rahalla voinut ostaa yhden erittäin suloisen korun :"D No pyörin keskustassa jonkin aikaa yksinäni, sitten näin pari kaveria Suomalaisessa Kirja kaupassa ja sit yhdyin niiden seuraan.Sit minä sain mahtavan idean Kipassa (=kirja kaupassa) piirreltiin niihin testaus lappusiin kaikkea kivaa ja ripusteltiin ympäri kauppaa niitä :D:DD:

Sit mentiin lagaamaan h&m yläkerran "palmu saarelle" ja roskattiin (y)

Kotiin tultuani olin ihan rätti poikki, mun piti mennä vielä Anulle illalla, mut taisin nukahtaa 6 jälkeen, ja nukuin 8 asti. Whoops! :D Sit tyyliin valvoin koko yön ja nukuin aamulla pitkään, 1 asti. Luulin, kun äiti tuli herättämään minua, että kello olisin jtn 11, mutta ei tainnut olla. Mä huusin ihan turhaan että ei saa tulla herättää, herätä vaikka 12 aikaan. XD

Joo mutta tosiaan illalla menen Anulle mutta sitä ennen näen Sädettä <3



Ajattelin että seuraava postaus voisi olla sellainen, missä laitan vanhoja kuvia tänne, että näette miten olen muuttunut. C: olisiko hyvä idea?

1 kommentti: