tiistai 8. tammikuuta 2013

Viikko eletty vuotta 2013. Tää on alkanut hyvin, en kyllä itselleni mitään uudenvuoden lupausta tehnyt, mitä niillä tekee?
Vuosi 2013 on kiva vuosi: Täytän tänä vuonna 18 vuotta, menen ensinmäistä kertaa keikalle BVB<3 Nään nettituttuja:3, Tänä vuonna luokan kanssa ruotsin puolelle suunistamaan jonnekki vuorelle (Jos oikein käsitin)

Oon tosi huono aloittamaan näitä :c Mun pitäis saada joku aihe josta kirjottaa. Nytkin olisin tehnyt kuvapostauksen, mutta kappas, mun kamera päätti delata, se ei hyväksy enää mun muistikorttia :c Täytynee viedä se sitten korjaukseen :)

Viikonloppuna olin Jyväskylässä, tutustuin siellä pariin uuteen ihmiseen ja näin kavereita :3
Olin Kiran luona yötä Keuruulla, katottiin leffoja kokoajan :D
Sunnuntain hengasin Tomin kanssa :3
Oli mukava viikonloppu!<3
Thäänx guyys~~

Kamala kun mulla on ikävä kaikki jo nyt :c


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti