torstai 17. tammikuuta 2013

Sain haatseen


Säännöt ois nämä:


-Kerro 11 asiaa itsestäsi

- Vastaa haastajan 11 kysymykseen

- Keksi 11 uutta kysymystä

- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa

- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

1. Tykkään käyttää shokkivärejä hiuksissa
2. Opiskelen Paukkulassa :D
3.  11 lävistystä
4. Oon ujo, mut joskus villi :D
5. Oon aika forever alone<3
6. Rakastan ruokaa
7. Tykkään koruista
8. Jos en kuule koko päivänä musiikkia oon ärrimörri
9. Näytän kuulema mangustilta kun kävelen, ja un mun kädet menee aina sillee hassusti niiku mangusteilla
10. Tykkään nauraa
11. Oon köyhä

1. Lempi juoma?
-Limukka

2.Keskiarvo?
- Se oli jtn alle 7 o_o

3.Suurin unelma?
- Päästä opinnot läpi

4. Protu vai ripari?
-Ripari

5. Inhokki ruoka?
-kala ruuat :<

6. Lempi vuodenaika?
.-Kesä

7. Missä maassa haluaisit asua?
-Aasiassa

8. Minne haluaisit matkustaa?
-Aasiaan

9. Paras keksimaku?
- En mä tiiä ;o

10. Paras jätskimaku?
-Minttu-Suklaa <3

11. Paras pirtelömaku?
- Mansikka


Uudet kysymykset;

1. Käytätkö koruja?

2. Opetteletko biisien lyriikoita ulkoa?

3. Haluaisitko tatuoinnin?

4. Käytätkö shokki värejä?

5. Nauratko tyhmille jutuille?

6. Onko ruoka hyvää?

7. Monesti olet käynyt keikoilla?

8. Tykkäätkö suklaasta?

9. Ootko köyhä?

10. Mitä opiskelet?

11. Oletko sotkuinen vai siisti ihminen?



en jaksa haastaa nyt ketään :C Joten kaikki jotka tän lukee nii tekee tän >D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti