sunnuntai 13. tammikuuta 2013

I YAH

I YAH~ I YAH~

Ei toki biisi ole pyörinyt päässä!  BOYFRIEND - I YAH

Mutta asiaan, keskiviikosta-perjantaihin meillä koulussa oli hygieniaosaaminen, perjantaina oli koe, siitä 35/40 pitäisi saada oikein :< Ei tainnu minulta onnistua :/

Olen koko viikonlopun istunut 4 seinän sisällä ja jutellu netin välityksellä ihmisille, ja katsonut Running Mania, haasteeksi otin että katson joka ikisen jakson alusta alkaen, ja olen nyt edennyt episode 11 :D eli ohan sitä tullut katsottua viikonlopun aikaan n. 16,5 tuntia :3

Tänään poistuin ensinmäistä kertaa ulos hyppimään, siel kävelin putkeen 1,5 h :D ei ollu kiva reissu. En nyt jaksa selittää joten otan otteen facebookista 8D



"aaaa, kävelin varmaa 100 km :D kiva ku upposin miljoona kertaa lumihankeen, sit joku mies tulee kysymään oonko nähny sen koiraa, sen jälkeen pelkäät et se on joku iso koira ja kohta se hyökkää päälle, sit kävelen jossain pimeessä ku siel ei ollu valoi ja siinä nätisti mun soittimest loppuu akku, sit oon sillee et missähä ooon? nään vieres lammen ja siel on avanto oon sillee jos mä eksyin ni hyppään tonnne :D lopulta pääsinki oikeelle reitille ja säikähän ku takana joku koira haukahtaa, kiihytät siin vauhtia ja oon kotona puolikuolleena :)"


Ja huomenna ois taas mentävä kouluuun, tai no asuntolalle vaan :)

3 kommenttia:

  1. http://haluun-olla-sun-koira.blogspot.fi/

    Haastee D:

    VastaaPoista
  2. http://haluun-olla-sun-koira.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista
  3. HELLO MUWUNEN <3

    Padapim padapum, ollos haastettu;

    http://diaryofinfinity.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista