lauantai 29. syyskuuta 2012

piipada

Eilisestä sen verran, et tutustuin moneen uuteen Mikkeliläiseen <3 ja näin Lauraa pitkästä aikaa :)

Tänään mun piti nähä Lauraa ja kumppaneita, mut en löytäny niit mistään ja mulla on sen huppari, enkä saanu niit kiinni ._. no mut jos huomen näkis ne ni voisin palauttaa hupparin. No, sen sijaan mä olin Temmin kanssa ja me katottii leffaa The human centipede. 

Si mä lähin kohti opistoo ja mun vieree pysähty auto, jos oli joukko parikymppisii miehii, ne kysy minne oon menos, mut katoin niit viistoon ja lähin kävelee nopeet pois ._.
Kiva kun viikonloppu eletään hapankorpuilla, nuudeleilla ja teellä :D Rahat nimittäi loppu ku ostin saldoo.

Kuulin myös et ukki on sänkypottilaana ja mun pitäis käydä kattoo sitä, isästäkin kuulin nyt viimesee 4 kuukautee ;o sano äidille et soittaa mulle jossaivaihees :"D

hih x"3

2 kommenttia:

  1. No hyi helevetti tuo human centipede, huusin jo ihan täysiä siinä trailerissa nii on jääny ihan suosiolla multa kattomatta :D
    -Helmi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDD ei se ollu edes paha,ällöttävä sanoisinko : D tänää me katotaa joku pelottavampi ;s

      Poista