torstai 20. syyskuuta 2012

partyparty

Tänää oli huikee päivä!!
Aamulla me käytiin aamupalal, omnom, se sämpylä <3 Sit kiiruhdettiin luokkaan opiskelemaan ryhmädynamiikkaa ja vuorovaikutusta. Sitte olikin jo ruokailu, jossa sain kivan naurukohtauksen, se lähti siitä kun viereisessä pöydässä joku nauroi,, ni eiköhä meki sit revetty nauruun, ja itehä nauroin ehk 10 minuuttia, en voinut syödä ruokaa loppuun, mut ei se haitannu ku ei se ollu hyvääkään :D Yövalvoja katto vähä ihmeissään mua, ja niin myös osa meidän luokkalaisista, liekköhä luuli et olin vetäny jotain muutakin kuin ruokaa? ;o Dunno c:
Sit loppupäivästä meillä oli luokkien välinen sählyturnaus, tulimme 3. :D Tosi hyvin !!
1.  Vanhimmat opiskelijat (nuv10)
2. Liikuntapuoli
3. nuv12<3

Jees, sit me mentiin kämpille ja Annika leipo meille pullaaa, ja Jonna sai mahtavan idean, tehdään kyrpäpullia :D Sit me mentiinkin Savottaan laulaa lurauttamaan singstaria c: Mukava ilta oli, thäänx Annika, Jonna ja Iida :))


2 kommenttia:

  1. Joo oikeesti teillä on kaikkee hauskaa siellä, mä vaan raadan koeviikon kourissa :D
    -Helmi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :ppp nii on, ois kannattanu sunki mennä tälle alalle, ku etkös sä halunnu? :D ja kyl meilki on tekemist tääl läksyje parissa, ootan erittäin innolla kuule atto-aineita -.- mä lulin et tääl ei lueta ruotsii taikka enkkuu taikka mitään muutakaa, lol vääräs olin :cc

      Poista