tiistai 18. syyskuuta 2012

crayon

Viikonlopun olin taas jälleen Kuopiossa, tarkoitus oli nähdä ihmisii, mut kaikille tuli jotain muuta menoo viimehetkellä -.- kuin ärsyttävää, sain myös sotkettua pariin ihmiseen välit (y) No en kyl ihmettele yhtään,mun käyttäytyminen ihmisiä kohtaa on ollut erittäin agressiivinen, on vieläkin, joten älkää herpaantuko ja suuttuko heti jos satun sanomaan jotain väärää.

Mut iloisempiin asioihin, mun rahat loppuu kesken :I Jees, se ei ollu iloinen asia mutta on tossa viikonlopussa ollut paljon hyväääkin :) Perjantaina tulin siis Kuopioon ja öllötin kotonaja juttelin ihmisille, tuli muuten hyvä olo kun sain muutamalta ihmiseltä kuulla kuinka mukava ihminen olen, ja ne sano sen iha oikeesti!  lauantaina näin Elsiä ja maksoin velat Pauliinalle, kuten olin luvannut, sunnuntaina näin Karoo pitkästä aikaa c:
Maanantaina sit palasin takaisin Mikkeliin ja täs nyt ollaa istumas pitkän koulupäivän jälkeen, pitäis vissii tehdä kurssiarviointi ja anomus kirje opettajalle :I

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti