lauantai 7. heinäkuuta 2012

NaNaNa

Maanantaina palasin viikon kestävältä rippikoulusta, jossa olin siis isosena. Viikko oli huikea!!
Jaksoin rankan viiko jälkeen nähdä kavereita seuraavalla viikolla! Ensiviikon pidän vapaata.
Tiistaina näin Eliä ja Joria.
Keskiviikkona Eliä. Illasta Anzua ja vietiettii aikaa satamapuistossa.
Sit minä lähdin kohti Siilinjärveä Hennan luokse Pöljälle, oli mukavaa ku eka käytiin kalliolla, sitten rannalla kattoo niit pukukoppei jotka olivat täynnä mystisiä kirjoituksia. Ja sit pöljän kouulle tonkimaan roskiksia ja tapaamaan Sallaa. Roskisdyykkaus oli mielenkiintoinen sillä löydettiin hothot japani miehiä ;3
Torstaina menin pitkästä aikaa Juulian luokse <3 Oli tosi ihana nähdä häntä vuoden jälkeen :)) Torstai oli moninpuolin jännä ja kauhee. Jännä sillee et moni humalainen tuli juttelee meille mukavuuksia, kuten; "Hei sinä!! Älä polta tupakkaa, ota sen sijaan nauriita"
 Kauhee niin että nähtiin kun eräs humalaisista kaatui ja löi päänsä asfalttiin.....se ääni.....kuulen sen vieläkin...
Perjantaina taas Juulian piti lähtee aikaisin Muhokselle, ja itsehän olin ostanut junalipun vasta illaksi puoli 8 :)) kiva oli venaa aluks  2 tuntii yksin siilin keskustassa, ja moni känniläine tuli juttelee mulle. Vittu et ahisti. Sit Henna tuli mun seuraks, ja näin illemmalla mun mummia :))
Lauantaina näin Rosaa :)

Anteeks ku en oikeen jaksanu pitkästi kirjottaa D:


























 Ja tämän päivän ostokset :D Kappas, taas turhuutta c:





ötökkälasit :D































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti