sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Mercy

Heips rakkaat lukijat, teitäkin on 1 vaille 10 jäsentä :) Tähän alkuun toivon teiltä joitain toiveita.
-Huonepostausta
-Videopostausta
-Korupostausta
ymym...

Mutta tosiaan toissapäivänä (perjantaina) kuulin erään asian kaveriltani, joka osui arkaan paikkaan, tuntui siltä kuin sydän olisi haljennut kahtia ja sirpaloitunut miljoonaan eri osaan ja suuntaan. Mutta onneksi se ei minua enää haitannut seuraavana päivänä, koska tiesin ettei siitä olisi tullut mitään kuitenkaan. (Siis rakkausjuttuja).

Sit minä sain oman koneen vihdoinkin, miniläppärin. Ei sen normaalikokoisen tarvitsekaan olla, riittää kunhan on joku kone jolla pärjään seuraavat kuukaudet. Jos mullaei olisi konetta, vois olla etten pitäisi yhteyttä paljon ollenkaan kavereihini ja sopia päivää jolloin nähdä. Ja saldo mulla ei pysy kun paripäivää, kunnes se on jo tuhlattu.
Hihi, ku luin joskus juttua siitä että jotkut pedot voi hakkeroida tietokoneen kameran ja urkkia sitten sitä kautta, ni laitoinpa tuohon tollasen söpön tarran ^_^


 Ja sit voisin kerto miten olen tehnyt itse nämä kaksinvärjäykset c:

Pitkissä hiuksissa se onmonimutkaisempaa ja hievahko vaikeampaa, mutta samalla tavalla tehdään lyhyillekkin c:

Lyhyet:
1. Laita ylimääräiset hiukset tiukasti pinneillä ja pompuloilla kiinni, ettei ne vahingossakaan värjäydy.
Jätä etuhiukset  auki.
Pitkät:
Erottele takahiuksien alta ne hiukset jotka haluat värjätä, ja laita ylimääräiset hiukset joita et haua värjätä niin tiukasti nutturalle ja pinnejä sillaisa 8392479823 ettei vahingossakaan värjäydy :)



 Lyhyet ja pitkät
2.Erottele värjättävät hiukset niin joten haluat ne värjätä, eli jos haluat värjätä puolet värjättävistä hiuksista pinkiksi, erotane niistä hiuksista jotka esim. haluat värjätä siniseksi.


3. Aloita värjääminen alimmasta osasta ja kiinnitä ylimmäinen osa pois edestä ettei se värjäydy.
 Kun olet värjännyt alimman osan, värjää ylimmäinen osa (se on hankalin osuus, joten ole suhtkoht tarkka värin kanssa, ettei se väri tipu toisen värin päälle :/ )
Ku olet värjännyt kaiken, jätä väri päähän
(voit laittaa värjätyt hiukset päällekkäin, värit eivät sekoitu yhteen) ja odota ainakin tunti että väri on imeyttyny. Vaikka ohjeessa lukee että 35 min, ei kannata, väristä tulee aika haalea, mutta jos haluat vaalen niin kannattaa sen 35 min, tummempi tulee ku tunnnin pitää c:

4. Tunti on kulunut, ja käy pesemässä väri pois :):)
 (HUOM! Jos ulkona sataa vettä ja olet vasta värjännyt hiuksesi tai niinä lähipäivinä, ja hiusten väri on kirkas, älä ihmeessä mene ulos jos sulla on paita joka on vaalea ja näkyy tahrat yms, sillä
 väri voi levitä sun paidalle etkä saa sitä pois ikinä :c mulle kävi noin...)


 

















Ja sit vähän vanhenpaa matskua!!

Tossa yks päivä leikin mun meikeil ;p Juuh, tylsää oli. Ja en kommentoi x)



Sit mun hiukset sillo ku niit ei oo laitettu ja sit ku ne on laitettu:





Näin , nyt minä kuittaan ja toivon niitä piristäviä kommentteja :):)

Luvassa on vielä paljon, mä lupaan sen.
Kun nyt olen saanut oman koneeni,voin kirjoitella rauhassa.


Tähän loppuun viekas veljeni kuva x3

4 kommenttia: