lauantai 21. heinäkuuta 2012

asdfghj

Tänään kävimme meidän pihan asukastoimikunnan kanssa visulahdessa Mikkelissä. Reissu ei ollu kovinkaan mieleinen mulle, en olisikaan halunnut läteä koko reissulle, mut äiti oli ilmoittanut mut sinne. Mul ois ollu parempaakin tekemistä tälle päivälle.
 Sen vesialueen puolella mut houkuteltiin uimaan, no minä tyhmä suostuin menemään, vaikka tiesin etten osaa uida, no laskin semmose vesiliukumäen ja meinasin oikeesti hukkua, ku vedin vettä henkeen. Mä en uinu, mä kahlasin siel vedessä :):)

Sit vähän muuta, mul alkaa jo pikkuhiljaa ärsyttämään se, kun kaverit ei pidä muhun mitään yhteyksiä, vaika hyvin tietävät et en enää asu kuopiossa enskuussa. Mä en ymmärrä sitä, et miks MÄ aina joudun soittaa/txt kaverille ja kysyy millo nähtäis.    
Mul on jo nytki kauhee olo, ku mietin asoita yms. ja toivoisin et kaverit niiku tukis mua tai jotaai, mut eeei. Mä vissii vaivun mun yksinäisyytee ni saatte mietii ainaki et mitä mulle on tapahtunu.

2 kommenttia:

  1. Ainiin petra! kun sä muutat ni et enää käy kirkollakaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin totta :( ois hyvä jos ne nuortenillat vaihtuis taas perjantaiks, ni oisin voinu aina käydä niissä, kun kuitenkin mun pitää lähtee pois sielt asuntolasta viikonloppuisin.

      Poista