sunnuntai 20. toukokuuta 2012

swuuuutz!

 En jaksa kovin pitkästi kertoo kaikkee koska asdsgghjkhjk ._.

 Perjantaina näin Alee aamusta,oli ihana nähdä pitkästä aikaa<3
 Sit sain mun kameran ja sit vitutti ku siihe ei käyny muistikortti joka oli mun edellises kameras ;c
Illalla näin Sädettä.


Whoo! Pidin eilen (lauantaina) ns. Partyt :D Siel oli; Henna, Salla, Karo, Ville, Sonja, Rosa.

Aamul heräsin aikaseen, ja lähdin mun ukkipuolen luo, hakeen rahaa, et pystyn ostaa muistikoritn ;p
Sit hain Villen asemlata ja käytiin nopiaa Anttilalla ostaa mulle muistikortti. Sit mentiin meille, ja mun pikkuveli pelkäs Villee XDD
Oltiin meil joku tunti ja lähettiin takas keskustaan, ostettiin Hello Kitty VADELMAlimukkaa. Kusetusta, ei siin ollu ees vadelmaa ;oo suluissa vaan luki joitai vadelma aromeista DD: Mut siin oliki vaan Porkkana mehutiivistettä ja omenamehutiivistettä :D:D:D:D



Me vaa lagailtiin ties missä. Vähä hyvä ku Sonjalla oli puhelin kädessään, ja se soi, sit se oli sillee "miks joku urpo ei jo vastaa siihe!" Mut sit se tajus et se oli sen oma kännykkänsä :""DDD
Öäh, sit käytiin kiertelee kaupas ja mun mukaan tarttu pari koruu :)






Mjooh, sit oltiin Sokkarin alakerran parkkihallissa ja mä menin istumaan ostoskärryyn ja Rosa ajelutti mua sillä :)):):):)

Tattararaa, sit Ville lähti kotia ja nii loputki, ja jäin vähäks aikaa Hennan ja Sallan kanssa ulos, ja juotiin lonkkuu, tosin sain vaa pohjat ;p Sit ku ne lähti bussilla pois, menin sokkarin kongiin ku siel oli Masse yms. Sit näin Anzuuki C:

Mjooh, sit menin ite ootteleen bussii puoleks tunniks jatextailin ihmisille, mut kukaa ei vastaillu paitsi Nilla C: Loput kyl vastas illalla myöhään, ja sovinpa sit "riidat" Juulian kanssa <3 Mut tänään riinnauduin varmaa Säteen kaa =.=


Jouh, ja huomen pääsykokeet ;ss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti