tiistai 15. toukokuuta 2012

MONEY

Eilinen oli kyl huippu päivä! Vaikka jälkiseuraukset onkin kipeät.

Eilen menin kouluun ihan normaalisti, mutta sain aamulla kuulla biologian tunnilla, että minulla on fysiikan koe toisessa luokassa, oletin että minulla olisi biologian koe, koska olihan meillä biologiaa eka tunti. En siis lukenut yhtään koko fysiikkaa, sillä olisin lukenut sinä iltana sitä. Olin lukenut paljon biologiaa.
Vähän hämmästelin siinä ettei opettajat olleet esim. mun luokkakavereille sanoneet että ilmoittaisivat minulle siitä että olisi koe heti maanantaina aineesta, jota ei olisi koko päivänä. (opettajat ilmeisesti vihaavat minua)
Jokatapauksessa marssin fysiikan luokkaan naama nyrpeänä, ja istahdin tuolille tuijottaen 3-sivuista paperinippua. En kertakaikkiaan osannut yhtään. Kirjoitin kokeen yläreunaan suoraan "En ole lukenut kokeeseen, sillä oletin että koe olisi vasta huomenna tai ylihuomenna, joten en ole lukenut yhtään, olisin kyllä lukenut tänä iltana ahkerasti, mutta enpä sitten".
Istuin hiljaa sen 45 minuuttia paikallani väritellen niitä typeriä kuvia, ja pyyhin pois. Saatoin ehkä jotain tyhmääkin kokeeseen kirjoittaa;
 "Paljon tässä paristoyhdistelmä paskassa oikein on jotain voltteja"
---Erittäin paljon!

Kokeen päätyttyä menin takaisi biologian luokkaan, sillä minua odotti vastassa biologian koe. Se oli helpompi kuin fysiikka :D

Mutta sit mun ajatukset katkes kokonaan, kun luokkaan asteli 7. luokka. viereiseen istumapaikkaan istui pari tyttöä ja ne jutteli ihan kokoajan, joten voinko syyttää niitä kokeen persiilleen päin menemisestä? --kyllä!



Kun tein kokeen, lähdin rivakkaan tahtiin kohti keskustaa hammaslääkärille, mä olin ihan paniikissa, sillä se hammaslääkärin nimi kuulosti pelottavalle DD: No onneksi oli vain tarkistus, ja ne hammaslääkärit ei tykänny mun hampaista, koska nää on vähän erilaiset, koska multa on revitty hampaita pois, koska ei ne mahdu kasvamaan tonne mun suuhun D: Ja sain nähdä röntgen-kuvia, ja siinä oli joku tyhmä viisaudenhammas kasvamassa, ja se lääkäri kertoi että se niikun "syö" mun takahammasta ;s Se menee kysymään joltain hammaskirurgilta, mitä tuon asian kanssa pitää tehdä, jos se pitää irrottaa pois se soittaa, mut jos ei soittoa kuulu, niin minun täytyy unohtaa se koko juttu. Toivottavasti se ei soita!!

Hammaslääkärin jälkeen menin kirjastolle, mun piti palauttaa yli viikon myöhässä olleet kirjat DD:
Luinpa kuitista että 13. pv olisi palautus, mut se oliki 3. pv ;s No mun piti maksaa 3.20€

Sit menin kouluun takaisin ja suoraan syömään. ja nii, sit oliki jo liikka tunti ja meil oli tiihottarella pesistä =.= duh.. Ja sit takas keskustaan, kävin käyttämässä mun Mc. Donaldsin lahjakortin, sain valita niistä 3 Mav Wrabista yhden, ja otin Sweet Chili Chickenin, ai että se oli hyvää.

Sitten pyörin vaan keskustassa, ja menin istumaan Anttilaan, istuin siel ehk 10 min, ja sitä Karo tuli siihe ja jäätiin sit istumaan ja juttelemaan kaikkee, sit siihe tuli joitain Karon kavereita. Sit me lähettiin jonkin ajan kuluttua istumaan Tiimarille ja juteltiin erittäin henkeviä, nimittäin rahasta ja sen ongelmista.
Miksi raha on keksitty? Se pilaa koko maailman!!
Miksi maailma on keksitty? Miten se on syntynyt?
Kuka hampunpolttaja on oikein keksinyt tupakan?

Kysymykset vaan jatkui ja jatkuii, eikä mihinkään oikein saatu järkevää selitystä.

Sitten mentiin Karolle ja ei keretty olla kauaa, kun Camilla soitti. Sit mentiin Tivoli Sariolaan, käytiin parissa laitteessa, oli huippua! Sit mentiin Mäkkäriin läskistymään :3 suklaa-suklaa tuplamakupirtelööö omnomn~
Jonkin jan kuluttua joku spurgu toi meille ranskalaisia --"syökää pois, en itse jaksa, ei oo myrkytetty"
Vähän aikaa epäröimme, söisimmekö niitä vai ei? No kuitenkin syötiin ne :"D Kyllä ilmainen ruoka kelpaa!
Hiphei ja trallalllaaa, sit mä jo lähinkin kohti kotia.

--Oli huikee päivä<3


Today 

AI ETTÄ MUN LONKAT ON IHAN JUMISSA JA KIPEÄT!!! niin siinä käy kun ei liiku viikkoon, ja maananatina monet kilsat kävelet/pyöräilet.

Aamulla menin pyörään kouluun, ja oikestippa meinasin jäädä auton alle, se oli niiiin pirun lähellä.

Kun on semmone suora pitkä tie, ja taloja sen vieressä, no sieltäpä päätti sitten auto ajaa juuri silloin kun minä olin ihan siinä nurkalla tulemassa auton eteen. Tunsin kun sen auton kuumuus hohti mun jalkaan. Onneksi se auto kerkesi pysähtyä! Sit mun jalka täris koko loppumatkan. D:

Mul oli tänään uskonnon koe, se oli ihan helppo. :D

assddfdgfhglöklä. ei nyt keksi enää mitään, koska ei tapahtunu mitään erityistä tänään.

Tuli tästä kuitenki pitkä postaus, edellisiin verrattuina!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti