tiistai 1. toukokuuta 2012

raiskasin muumia koska se veti mun lsd.t

    •   10 PISTETTÄ SILLE JOKA JAKSAA LUKEE TÄÅN KAIKEN xd



       minun ja papulizziiin ihanat yökeskustelut :D



        FUCK YEAH

    • niimpä !!

    • boo'shakalaka
    • boooom shakalakaaaaaaaaaa
    • MIKS MUA EI VÄSTÄ?! SUN VIJA PERKELEE
    • koita saada selvsä miti kirjotan

    • ;____; älä huuda mulle
    • XD
    • XD MÄ HUUDAN KOSKA MUUMIA VEIVAAN LUJAA JA KOVAA JA TUNTEELLAAH!!

    • ÄLÄ RAISKAA MUUMIPEIKKOO
    • SILLÄ ON HERKKÄ SIELU ;___;
    • EMMÄ SITÄ VAAN MUUMIPAPPAA SE ON KOKENEEMPI!

    • :DDD:DDDDDDDDDD
    • varo ettet saa hiv:tä

    • MÄ SUOJAUDUN,,,,SATEENVARJOL. TUNGEN PAPAN KÄVELYKEPPIÄ SEN PERSEESEE!

    • XDXDXDXDDDDDDDDD
    • OU JEAH

    • KUOLEN ŽDGJBGOCDUGCU

    • :D:DDDDDDDddddd reps

    • no älä XD nauran iteki tääl
    • XD muumipappa on niin kova kaver
    • i

    • o. JA RAJU JÄTKÄ

    • HÄRÖ MIES

    • ERITTÄIN

    • ja pelimies

    • ja panomies
    • jokapaikan höylä...okouj mitvuttii
    • lol žD
    • chdhu8v
    • persx karva

    • XDDDD
    • muumipapan perskarva

    • just se,,,vois vetää tunteel noi jutut matika tunil XD
    • open ilme ois aika mahtava

    • :D:DD:DDDDDDDDDDDD
    • se sais traumat ja tippus tuolilta
    • kaksinkertaset traumat jos pappa ois sen idoli ja kilis karuja totuuksia mimipapan vapusta XDDF
    • *kuulis

    • :DDDDDDDDDDDDD
    • muumipapan vappukarkelot
    • fuck yeaaaa

    • ft. petra

    • XD
    • ok mitö
    • jep xD


    • mitä on tää keskustelu XDDD
    • en tosiaan tiiä XDDDD
    • söin abc:llä juustosämpylän missä oli kannabista

    • aika perus YÖ

    • jep :DDD

    • nonni

    • ei vittu mulla on kylmä
    • :D:D

    • mul ei

    • no mul o boxerit ja t-paita
    • vähä jäätää

    • mul o huono olo. muumipapan sperma ulostautuu
    • mun suusta
    • laita peitto päälle

    • XDDDDDDDDDDDDDD
    • no nyt repesin d:D:D

    • ja mä tukehun

    • soitanko ambulanssin?

    • OIJ MUN EKA HAUKOTUS KOKO YÖNÄ!!!
    • älä soita ::c voin joutua laitokseen muumipapan raiskaukseata

    • ainii totta
    • en bustaa sua
    • :D:DD

    • hienoa :-P:-D:-D:-D:-D
    • ohoho..pappa innostu ja otti raipan
    • näkisitpä sen nyt, se o iha häppi, tais löytaää meiksin LSD.t ja veti niit. nyt sen påä pyöriu 365
    • 360

    • XDDDDDDDddddd
    • muumipapan seksilelut on vaarallisia
    • mulla on nälkä

    • o..lsd rasia lenti lattialle ja ne levis ja nt sebm napsii noit iha hu-una...papasta tais tulla narkomaani
    • mulki on..mut mul on myös huono olo ku vedin munkkia poskee
    • XD

    • :D:D:Dd narkomaanipappa vetää munkkia

    • poskee
    • ...okok XD
    • nauran iha ääneen tääl

    • :D:DDDDdddddd
    • mä yritän hillitä itteni ku kaikki muut nukkuu
    • tai siis porukat

    • x)))
    • kello on kolme ja mua ei väsytä
    • unirtmi ei ole sekasi

    • ei pahemmi .DD
    • mä meen iha kohta nukkumaa

    • minä en xd
    • voisin valvoo koko yön

    • minäki muuten mut tuntuu et energia alkaa loppua ja mulla on nälkä nii pitää mennä nukkuu :DDD

    • vejä es naamaa

    • muute hyvä mut tääl ei oo es

    • mee kauppaan
    • ja osta

    • joo

    • tai mene jonku jonen luo pummiin
    • jonnen

    • :DDDddddddd okkei

    • vähä ulkona on valosaa
    • monday to sunday to monday...tralalaa, ihana biisi

    • :DD
    • jos mä katon ikkunasta nii ulkona on iha hiton pimeetä vieläki :*D
    • *

    • eiksz ole
    • eoeoeoeoeorpjcugdfuubjc
    • voi kyrpä on papalla housuissaan

    • o_O
    • varo ettei se hyökkää kohta

    • hyökkäs jo...ärsytin sitä höyhenellä

    • :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdddd
    • mitäösö
    • XD

    • emmmttt
    • oikeesti mitä helvettiä XDDD

    • en yhtää tiiä
    • :D:dddddddd
    • oke lähen puolelta nukkumaa

    • EIIIIHHH XDDDDDDDDD
    • repesinkö ees XDDD :D:DDD

    • ET KOSKA EN MINÄKää

    • NO EN

    • XDXDXDXDXDXDDD

    • EN IKINÄ REPEE
    • XDD

    • iha pokkana aina pysytää

    • kyllä

    • olemmehan tattimaan kyrpiä

    • ^^
    • varsinki matikantunnilla
    • tattimaan kyrvät törröttää kivasti siinä etupenkissä
    • "VOI KYRPÄ"
    • vai miten se meni

    • kyllsh

    • :D:D:DDDDDDDDDDddd
    • XDD

    • XD
    • voi helevetti
    • XD

    • no aija aXDd

    • oks nää yökeskustelut ains tällasii XD vois useemminki valvoo

    • ehkäpä, ehkäpä...

    • eiiii vittuuuuu xDDD

    • Xd
    • trololplpcfofg7jvdti bjcd

    • TROOOLLOLLOLOOOOOOOOOOOOOOOO
    • YAAYAYAYAAAAAAAAAAAAAA

    • vois kyl rueta oikrsti nukkuun xD

    • :D:D jep

    • oks mikä pv nyt? ;o
    • nyt on vappuaatto
    • 1.5
    • :DDD
    • eli tiistai?

    • jjepee

    • vittu huomen kouluu =_=
    • mut tosiaan öitsz :-P:-D:-D:-D

    • no niimpä -.- voi homopersemuumipapankeppi
    • nyt nugguuu
    • öidäääää :D:DDD

    • khyll..öitäh

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti