perjantai 10. tammikuuta 2014

Kiviset kadut, räntäset ladut

Hooi!

Taas on palattu koulu arkeen melkein kuukauden pituiselta joululomalta!
Harmi vain että kadut ovat kiviset ja ladut räntäset:( Tänä vuonna tuli musta joulu/talvi. Toivotaan että ei tule takatalvea ja ei mene kesän päälle....kuullostipa väärälle, talvi menee kesän päälle... oijjojjijoijjoiiii ;D;D eiku:;O

En tehnyt joululomalla oikeastaan mitään. Paitsi mitä nyt muutamaa kaveria näin, sain  sovittua lapsuuden kaverin kanssa välit, hämmästellyt asioita, käyny viihteellä  ja uutena vuotena oli partynkii. :D Mähä en oo tehny mitään lomalla!!!

Ihanaa taas palata kouluun ja asuntolaan.
Oma rauha vihdoin, ei tarvitse kinastella "Isä puolen" kanssa joka päivä, nyt on viikonloput kinasteltavaa varten, mut taitaa sekin jäädä vähäiseksi, koska pompin kavereiden perässä.

Aloitin ihan btw Venäjän kielen opsikelun, eka tunti oli mukava, mut jo nyt menen M ja T kirjaimissa sekaisin, tai kun ne on kirjoitettu kaunolla :D tai jotain, en minä tiiä >.<!!!

Mulla on ihan kamalasti SK (=suoritus kesken) merkintöjä,  pitäisi jaksaa tehdä rästi tehtäviä ja tentit, miten mä ne muka teen?:"D Onneksi kohta on HOPS-keskustelu, niin voin selvittää mun puuttuvat tehtävät!
Liikunnan olen nyt ainakin suorittanut, kun kävin Karon kanssa Fressillä kuntoilemassa Sykespinillä. Se istuin oli epämukava, mun  perseeseen sattuu vieläkin, vaikka se tunti oli tiistaina :"D

Kuten taas, rahaa tulee rahaa menee! Mihin käytin tämän kuukauden opintotukeni? Junalippuihin 140€ ja siitä se 60e:
-meikkivoide 10e
.-hiuslakka jtn 2,50
-taikajuomapullo 7e
-taikajuomaaaa 40e

.......:) hups. Millä mä elätän nyt itteni asuntolassa iltaisin, ainiin no onneks mul on siel makaroonia ja teetä :3

Ainiin ja sain vihdoin väriä hiuksiini :3

Kyllä, ajattelin syödä lusikalla itseäni :"3



Aloitin Venäjän kielen opiskelun koulussa :"D 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti