maanantai 20. tammikuuta 2014

Jäätävä pakkanen vie muistini

Hei taas!

Mulla on ihan järkyttäviä paineita mun koulutehtävien suhteen. Mulla on edellisiä kesken ja uusia vaan tuuppaa tulemaan! Onneksi sain Hops-ajan ensiviikolle, ja voin siellä sitten katsella mitä multa on jäänyt tekemättä, ja luokanohjaaja auttaa mua eteenpäin!

Teitä ei varmaan kiinnosta mun kouluasiat joten siirrytään vapaa-aikaan.

DOWNLOADING.............................................

Mä en muista mitään tästä viikosta!

Mitä mä oon tehny? En mitään :D

Paitsi kävin katsomassa ensinmäistä kertaa jääkiekko - ottelua KalPa vs. Jokerit, Jokerit sitten päätti voittaaa! >:o 2-4
Mieleen koko matsista jäi jääsukellukset, tappelut ja joukko-orgiat!

Ja rakas 3.v veljeni meikkasi minut! Hirveetä sotkua se sai kyllä aikaan!

Leikkasin hiukset...:D

Näin viikonloppuina kavereita:3

Siinä ne!:D

Ulkona on kyllä ihan jäätävän kylmä, mä en ymmärrä miten tuolla pärjää. Mä jäädyn jo lyhyestä matkasta, vaikka mulla on kerroksittain vaatteita, pffhah näytän ihan muumille D:


Jospa mä keksin tästä viikosta jotain selitettävää! Mut pakko tätä on päivitellä välillä, ettei jää unohuksiin!:)




2 kommenttia: