maanantai 30. syyskuuta 2013

TURMION KÄTILÖT + CARNAL DEMISE + THE GAZETTE

Tää viikonloppu on ollut hyvin keikka painotteinen<3

Lauantaina olin muwun kanssa katsomassa keikkaa. (28.9) Henry´s Pubissa oli Turmion Kätilöt ja lämppärinä Carnal Demise, siellä ei tullut kovin paljoo moshattuu eikä riehuttuu, mut eturivi <3 Ja te lissut jotka potkitte mua jalkoihin, löitte selkään ja päähän, haistakaa V**** Se ei ollu kivaa :c Mut mahtava keikka sekin oli.
Speggel päätti kaadella vettä ihmisten päälle, sit se katto mua, hörppäs vettä, katto uudelleen, ja sylkäs suoraan mun naamalle. Mitä mä tein ? :DDD
MC Raaka Pee sit heiluttei sen kävelykeppiään ja katto mua tosi tuimasti :D
Itse lämppäri oli mahtava kanssa c:

Sitten The GazettE!!!!!!!!!!!!!!!1<3
omgomgomgogm, en voi vieläkääään käsittää että näin Reitan, Rukin, Aoin, Uruhan ja Kain. Koko gazetten.... omfg ;;w; <3 Ja kaikki tää on Hennan ansiota ku se kävi ostaa sen :3 En pääse ikinä yli tästä :3
JAJAJAJAJA sitten Ruki nuoli sen mikin johtoo aika seksikkäästi ja sit se kysy "Aru u havng fuuuun?!!" "WOOOOOOOOH!!!!!" "oooh;)" sen äääni oli niiiin aaah <3
Keikka oli mitä parhain, olihan se mun toinen keikka. Ensinmäinen keikka oli päivää ennen ;p
Tosiaan, olin hyvällä paikalla, ja siitä näki just ja just ne ihanuudet <3
Melkein sain sen pullon käteeni mut se kimpos ;;-;  Mut ei se mitään c: Harmitti myös ettei mulla ollut ylimääräistä rahaa :c
Pääasia on kuitenkin se että näin ne <3
Moshasin, riehuin ja pompin niin paljon koko viikonloppuna että mun lihakset ovat niin jumissa. Nää ei oo koskaan olleet näin kipeet. Mut kaikki tää kipu on todellakin sen arvoista <3









Anteeeks laatu mut muokkaus meni vituilleen <3

3 kommenttia:

  1. Sori mun on pakko... KENEN ANSIOTA ETTÄ NÄIT RUKIN REITAN URUHAN JA KOKO GAZETTEN HÄÄÄÄÄÄÄÄH?! Eikä mitään mainintaa ;___; okok hyvä et oli kivaa :----DD

    VastaaPoista
  2. NO SUN ANSIOTA NIIIIN! voin muokkaa se tonne ;3

    VastaaPoista
  3. "omgomgomgogm, en voi vieläkääään käsittää että näin Reitan, Rukin, Aoin, Uruhan ja Kain. Koko gazetten.... omfg ;;w; <3 Ja kaikki tää on Hennan ansiota ku se kävi ostaa sen :3 En pääse ikinä yli tästä :3" Joo, ole hyvä mielelläni ostin Gazetten porukan sulle! :3 Nyt näyttää paremmalta toi teksti, muille ei tarvii kertua että kyse olikin vain lipusta :'DD

    VastaaPoista