maanantai 2. syyskuuta 2013

Syksy ja sen värit valtaa luonnon taas

Hii ihanaa syksy tulee jälleen! Syksy on mun lempi vuodenkausi, koska kaikki nää värit! Ja ihana kuvata kuinka puut ovat erivärisiä ja taivas on aivan upeana! :3













Mutta nyt kuulumisiin!


19.-25.8 makoilin kipeenä kotona :c siitä ei hirveemmi kerrottavaa.
la 24.8 Kuitenkin jaksoin lähteän käväsemään Suomen Tivolissa muwun ja Alen kanssa. Ale siis tuli käymään mun luona ja niin :) Vietiin sunnuntaina ale sit illasta kotiinsa ja jäätiin hänen synttäri kahveelle (Sen lisko on iiihana :3 ) Ja sain jonkun ihmeellisen naurukohtauksen siellä? jeesjees aim normal shaild c;
                                      

Sit maanantaina lähin Mikkeliin MUTTA TURHAAAAN!  Mua suututtaa vielki, meidät oli jaettu ryhmäyttämisleireihin, eli vedettiin 2 leirii ykkösille, oletin et oon siin alkuviikost, mut empä ollukkaa, no kävin sit syömäs koulul ja palasn Kuopioon, kesiviikosta palasin takaisin ja lähdettiin sinne leirille! Mukava leiri oli, muutamia kömmellyksiä lukuunottamatta, mut virheistä opitaan!


                                        

                                                  




Viime viikonloppu oli mukava! Se meni vähä sillee drink drank drunk :3
Käytiin me jollain koskella ja näkötornilla.
Hyi ku se torni huoju :"c





   





















Ja sitten vähän uudempaa! Leikin tänään kreppipaperilla et oisin värjännyt hiukset pinkil, mut nyt minust vähä tuntuu siltä et sitä väriä jäi enemmän mun käsiin ku hiuksiin :( 
Ja sit hiukka leikkelin hiuksiani edes jonkin näköiseksi pehkoksi :3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti