keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Myself

Joo, eli sain tossa muutaman haasteen jo.Kerro itsestä 100 asiaa ja oman esittelypostaus(uudestaan, koska uskon että kukaan jaksaa kelata taaksepäin tätä blogia 8))
Anyway, ajattelin yhdistää nämä kaksi haastetta, siten että alleviivaan  olennaiset asiat minusta tossa 100 asian haasteessa:)

1. Nimeni; Kristina
2. Toinen nimeni; Petra
3. Sukunimeni; Vepsäläinen
4. Syntynyt vuonna 1995
5. Toukokuussa
6. 9. päivä
7. Asun Kuopiossa viikonloput
8. Mutta arkipäivät Mikkelissä opiskeluiden takia
9. Opiskelen nuoriso-ja vapaa-ajan ohjaajaksi
10. Opiskelen Suomen Nuoriso-opistossa.
11. Kuuntelen Screamoa
12. Ja k-poppia
13. Ja J-rockia
14. Kuuntelen myös outoa musiikkia ;o
15. Miku on söpö ;3
16. Samoin Miyavi ;3
17. En tykkää hämähäkeistä
18. Pelkään koiria
19. Mutta en pelkää kavereiden koiria
20. Sorsat on kivoja
21. Talvi sää on kaunis
22.. Omistan 11(12) lävistystä
23. Mulla on snakebites...
24....Ja 8(9) korvareikää
25. Ja kulmakoru
26. Mulla on 2 venytystä
27. Mua sanotaan usein sairaaks
28 Koska olen välillä liian ylisosiaalinen.
29. Oon ujo
30. Tästä tulee pitkä; Olen ujo/hiljainen ihmisten seurassa joita en oikein tunne tai juttu ei vaan yksinkertaisesti luista, mutta asia korjaantuu siten että alan tuntea ihmisen hyvin ja olen viettänyt tarpeeksi kauan aikaa hänen kanssaan´, tai mulla on joku frendi siinä seurassa että voin olla oma hölmö itseni:) Mutta joskus käy niin että en ole ollenkaan ujo :/
31. Jotkut luulee että vedän jotain epämäärästä
32. Suitsukkeet on kivoja
33. Mulla alkaa loppua ideat
34. omistan sillmälasit
35. Mulla on ollut vaikka minkä väristä väriä hiuksissa
36. On ollut pinkkiä...
37. Sinistä...
38. Violettiä...
39. Ja nyt punaista
40. Haluan mun pitkät hiukset takaisin
41. Kadun sitä että leikkasin pitkät lyhyeks
42. Rastat on iha helvetin kivoja x3
43. Hello kitty on söpö
44. Oon usein kamalan väsynyt
45. Oon usein myös laiska
46. En jaksa koskaan siivota
47. Mun huoneen seinät on julisteiden peitossa
48,. Mun seinät ois oikeesti nätit siniset, mutta koska julisteet <3
49. Mua ei kannata ärsyttää
50. Voin olla iha törkeen äkänen.
51. Ja se ei ole kivaa
52. Oon toiminu isosena
53. Kerhonohjaajana
54. Ja tukarina
55. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin
56. Huolehdin mun kavereista, koska ne on tärkeimpiä ja ihanimpia
57. Haluan auttaa heitä
58. En todellakaan halua et mun frendeille sattuu jotain
59. Oon soittanut joskus klarinettia
60. Haluaisin aloittaa sen soittamisen uudelleen
61. En tykkää kylmästä
62. Haluan että mun solisluut näkyy :c
63. Tykkään laulaa
64. Tykkään koruista
65. Meen kesällä Black Veil Bridesin keikalle
66. Ja se keikka on mulle ensinmäisin koskaan!
67. Jos sillo on TOP-jakso ja en voi ottaa vapaaksi sitä päivää
68. Tapan kaikki ja vihaan ja huudan.
69. Oon kohta onneks 18
70. Oon perheen ainut tyttölapsi
71. Sen lisäkis minulla on kaksi pikkuveljeä
72. Niko 12.v ja Joni 2.v
73. Mun kutsumanimet on; Paapa, Peetu, Pietu, Krisu, (Krisse), Kris
73, En tykkää Krisse nimityksestä
74. Sukulaiset kuttuu mua Petraks
75. Ja frendit Kristinaks
76. Koska vaihdoin mun virallisen nimen takaisin
77. Mua ollaan kututtu koko elämäni ajan Petraks, mut nyt siihen tuli muutos!
78. Mun kädet väsyy
79. Mun ranteet on niin herkät et koht nää katkee
80.Mun ranteet on ohuet, ja jos rasitan niit ni ne delaa
81. Oon kone addiktoitunu ._.
82. Mä en oo tehny mun enkun etätehtävää
83. Koulussa on välillä kivaa
84. Lol, kirjoitan jotain turhaa paskaa
85. Mul oli  ennen 2 kissaa
86. Jekku ja Felix
87. Haluan ne takas :c
88. Tee on hyvää
89. Haluaisin kokeilla spiritismiä
90. Haluaisin käydä hylätyssä talossa
91. Haluan maata kynttilöiden keskellä
92. Ja kuunnella rauhoittavaa musiikkia
93. Mulle väitettiin että tämä on vaikea tehdä, mut ei tää oikeestaan edes ollut:)
94. Oon laiska enkä jaksa tunkee pisteitä lauseiden loppuun
95. Tykkään söpöillä
96. HALIT ON KIVOJA <3
97. Ja pusut >.<
98. Mul on ongelmia, mutta ei vakavia;p
99. Tee on hyvää
100. Ruoka on hyvää!
+ 101. Voisin juoda teetä montakupillista päivässä
+102. Moi kaikille keksin 2 ylimäärästäki x))


Noin, siinä se sitten oli, nyt on vaan ranteet hellänä :c

Noista puheen ollen, voisitte keksiä lisää kysymyksiä noista ;D

Kiitä´n ja kumarran! X




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti