tiistai 11. joulukuuta 2012

magic snow

Rakastan talvimaisemaa <3 Voisin hyppiä tuolla lumessa kokoajan ja kuvailla, mutta eih, siellä on niin jäätävän kylmä ;n;

Mitäs mä voisin höpötellä teille? No tänään meillä oli koulussa liikunnanohjausta, eli kaikki ohjasivat tänään tutustumis leikin ja hipan, Itse ohjasin Neljä totuutta, yksi valhe -leikin ja Kiinalainen hippa.
Tää päivä oli huisin mukava pelien kera :) Ja söin tänään jotai sieniä ruokalassa, yleensä en syö niitä muutakuin pizzan päällä...Oi, nyt tekee mieli pizzaa :c
Sit mua ärsytti ku en pystynyt tilaamaan limukkakoneesta kännykällä :c Numero on estetty...ffuu ._.

Ainiin, kävin Kuopion Matkuksessa perjantaina Nillan ja Cian kanssa :3 Mukaan tarttui Hello Kitty-muki ja iso purkki.


Nyt rakkaat lukijat. kertokaa mulle mistä mä voisin kirjoittaa? Lähettäkää mulle jotain hauskoja haasteita! Tai ehottakaa jotain kivaisaa, kyselkää! vastailen niihin sitten ;)
Antakaa mulle aiheita, kirjoitan niist sit oman mielen mukaan, mitä mieleeni aiheesta nyt juolahtaa:)

9 kommenttia:

  1. Wuuhuuu talvi!!! n_n Kylmyys on kivaa just c:
    Ja öö... Hmm... Tee joku sellanen niinku öö joku sun esittely posta

    VastaaPoista
  2. Mä haastan sut kirjottamaan 100 asiaa ittestäs :D Tein itte joku kuukaus sitten niin! ^^ Se on yllättävän haastavaa :D

    VastaaPoista
  3. Kirjota elämästä aakkoset (a-ö), että keksit jokaiseen kirjaimeen jonkun asian mikä liittyy sun elämään :)

    VastaaPoista
  4. minähän sulle jo haasteen kerran lähetin :(
    mutta et ole tehnyt :(

    VastaaPoista