torstai 1. marraskuuta 2012

Syysloma

Syysloma oli tooooooooosi mukava. Parempi mitä viimevuonna, istuin silloin kotona neljän seinän sisällä, mutta nyt asia muuttui! (:

Perjantainasta-perjantaihin Eeva vietti luonani c: Ja oli erityisen hauskaa c::
Perjantaista-sunnuntaihin Miro oli myös luonani c:

SAsasdfdsfd, mistä mä alottaisin?

Perjantaina menin Miroa ja Eevaa vastaan asemalle, sieltä sitten käveltiin keskustaan. Mulle soitetttiin ja äiti kertoi että mua ootetaan aseman luona, että meidän olisi pitäny mennä autoon, mutta hups, en mä tienny et se odotti meitä siellä :D No anywaaaay, käytiin kirpparilla ja mun mukaan tarttui housut, 4 One Pieceä, söpö Nalle Puh purkki ja kengät, ja niihin meni huimat 6 euroo.
Kävimme myös Madu Shopin vieressä olevassa kaupassa, en tiennyt mikä kauppa se oli joten kysyin;

 "Mikä kauppa tää on?"
 "Tää on kolmen kimppa"

Tarkoittiko hän meitä kolmea, Miro, Eevaa ja minua? Vai oliko se tosissaan sen kaupan nimi?:D dunno!


Ums, yks ilta oli hurja. Tuli käytyä VRn hothot säilytyskaapeissa 8D
Katsoimme myös pari leffaa sinä viikonloppuna Suicide Room, Suicide Song ja Battle Royal. Leffat oli mahtavia !

Yks ilta tehtiin muffineitakin :D Ja toisen kerran myös :D

Ömm,,Sit mä halusin ettii mis mun isä asuu, tosiaan en ole nähnyt häntä koht puoleen vuoteen :/ Tiedän missä osoitteessa hän asuu, mutta en tiedä mikä rapuista se on :c Ei löydetty häntä joten soitin Valtterille ja käskin hänet ulos ku oltiin siinä hänen lähellä :D No sit me pääädyttii Valtterin luo ja vietettiisiel yö, ku ei jaksettu kotiin mennä 8D derp

Tuli myös käytyä rymymässä Puijon metsässä.

AINII! Ja hajoitin kännykkäni näytön uudestaan :))

Kuvia :)
















 










AND then....


Olin viimeisen viikonlopun Alexandran luona! Ja sieltä sitten maanantai aamuna menin Mikkeliin.

Ostettiin paljon herkkuja joihin meni hieman alle 20 euroa.
Valvottiin pitkään ja kuunneltiin paaaljon k-poppia ja seikkailtiin Omeglessa etsimässä hot aasian miehiä ;3
´

kaksi naista keittiössä eiole hyvä juttu! meinattiin sytyttää tulipalo ku kokkailtiin ruokaa!

Sunnuntai-maanantai välinen yö valvottiin kokonaan, ette uskokaan kui virkeitä oltiin, mutta asia muuttui kun pääsin opistolle, en nimittäi menny kouluun koska podin huonoa oloa :/

Tästä puuttuu sipsit



Eilen jouduin läksykerhoon (joo, tiedän vammainen nimi, mut ei voi mitää jos se on sellaseks keksitty, kyllä juu aivaan, tulee ala-aste mieleen, hehe). Siellä tein yhden tehtävistäni jota en ollut palauttanut opettajalle määrättyyn päivämäärään mennessä. Haluan uuden koneen, jotta voin tehdä koulutehtäviä.

Uuah! Tänään torstaina päästiin jo viikonlopun viettoon! Koska yksi opettajista on sairastunut, joten saatiin etätehtävä.






Leikin yks ilta opistolla ykssarvista haha:D

Tattazazaaaa ja hot miehiä silmäniloksi~~








































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti