perjantai 23. marraskuuta 2012

Look at me and say it directly

Tää viikko on mennyt nopeasti. Viime viikonloppuna olin Pöljällä Hennan luona partyilla.

Tällä viikolla oli koe viikko, meillä oli englannin-, matikan-, etiikan- ja psykologiankoe. Ne meni hyvin c:

Mulla on ollut kamalia univaikeuksia, tiettyjen asioiden kanssa. Äiti kielti minua juomasta teetä :c Juon teetä todella paljon, mutta en usko että se vaikuttaa siihen millään tavalla. Näen paljon painajaisia, ja mielikuvia heti kun laitan silmäni kiinni. Uniin liittyy kaverini, heille joko tapahtuu jotain tai sitten ne jahtaa mua murhan himoisena, mielikuviin liittyy neulat ja pelottavat kasvot.
Äitini on vissiin varannut/varaa lääkäriajan noille. Täytyy näköjään selitellä jutut sille :c Mulle riittää kun saan puhua kavereiden kanssa jotka kuuntelevat minua. Iso kiitos ja halaus niille jotka on jaksaneet kuunnella mun valituksia <3

1 kommentti: