tiistai 14. elokuuta 2012

diudiu

Uaaah, voi  helllleeeeeeee, et vois alkaa viilentyy? :)

Mut tosiaan, nämä kaksi ensinmäistä koulupäivää täällä SNO.ssa ollaan vaan kuunneltu opettajia, mitä me täällä tehdään, joka päivä meillä on 8-16, niiice, paitsi maanantaina tullaan kouluun 12, ja perjjantaina päästään jo 11.15. Viikonloppuja asuntolassa ei voi yöpyä, ellei niistä erikseen sovita ja makseta. Aika tyhmää tulla maanantaina kuopiosta mikkeliin aamulla -.-""""

Hiiaplaa, tänään meillä oli joku kampusrasti juttu, eli tutustuttiin kampus alueeseen ja tehtiin erilaisia tehtäviä ryhmissä. Sitten tehtiin joku wilma asia.

Ei kovin erikoinen päivä ollutkaan, paitsi kämppikseni kanssa käytiin Mikkelin hurjassa keskustassa etsimässä Kela ja matkatoimisto. Mua harmittaa kun en vielä saanut opiskelijakorttia, sen takia koska mulla ei ollut kuvaa mukana, mut onneks äiti lähetti mulle postissa sen kuvan ja se tulee huomenna tai ylihuomenna. Ei tarvitse maksaa sitä 60 euroa.

Hupsis tapahtumia;
Eilen; Me morsotellaaan aika paljon täällä, eli sanomme tyyliin "ääh mun hiukset näyttää morsolle, yhy mää näytän jajne..." no eilen me morsoteltiin vastaantulevia ihmisiä, sit mun kämppis sanoo "meidän koulun entinen rehtori näyttää ihan morsolta!" Siinä sitten repesin keskellä jalka/pyörä käytävää ihanaan nauruun,ja joka kerta kun näämme entisen rehtorin löntystävä kampuksen pihalla, me revetää nauruun :D

Tänään; Olin keittämässä rauhallisesti kahvia kämppikseni kanssa yleisessä keittiössä, kämppikseni istuu olohuoneessa odottaen minua, koska en yksin uskaltanut (hhyvä et se tuli :"D) No asiaan, sit tuli ne 2 vuoden opiskelijat eli nuva11 (me siis olemme nuva12, koska aloitimme opiskelun vuonna 2012 ja nuo kakkos vuoden opiskelijat 2011) Mä säikähdin kun ne tuli sinne huoneeseen huutaen " Ai kato täällä on ihmisiä!!!!!" Mun kahvin purut lenti ympäri pöytiä, ja tais lipsahtaa pari ärräpäätä :D (kampuksella ei saisi kiroilla, ja tänään allekirjoitettiin se sääntö :)) No eipä tuo kiroilu haitannut, kyl ne nuva11.setkin kiroilivat :D

4 kommenttia:

  1. ahahahha ihanaa : D oot vissiin saanu ihan hyvin kavereita siellä ? ^^

    VastaaPoista
  2. Ja Petra säätää :D
    -Helmi
    Tyhmää kirjottaa aina nimi tähä perään mut ku ei muuten tunnistas varmaankaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDD mä säädän aina ;DDD ömmm,,,,säää voisit vaiks laittaa jonku lyhennyksen perään esim; hl tai jotai sinne päi :)))

      Poista