tiistai 9. syyskuuta 2014

Red Vanilla

Heipsunhei ja tiutilipiu!

Siitä onkin aikaa kun viimeksi tänne rustailin päivien kuulumisia. Tämän reilu 6 kuukauden aikana on sattunu kaikennäköistä! Niistä ei sen enempää, koska mä en muista mitään.

Siirrytään siis siihen mitä aion tehdä!

Mun suunnitelmissa ois panostaa mun koulunkäyntii,(lue: Pitänyt jo 2 viikkoa) koska mulla on niin paljon SK merkintöjä, hupsis! Tarkoitus olisi valmistua ensivuonna, mutta taitaa käydä niin että menee 4. vuodelle. Toivon kovasti ettei niin käy, koska äitini jo innolla on suunnittelemassa valmistujaisia. Joten jospa minä jostain energia innon saisin tekemään koulutehtäviä. Mutta se on vain niin hankalaa ottaa itseään niskasta kiinni ja kävellä opettajien luokse kysymään neuvoja ja tehtäviä. Oon kovin huono tekemään tehtäviä yksin, paremmin ne tekee jonkun kanssa. Mulla kasvaa aina hirveet paineet ja stressit tehtävien teossa.
Joojoo niin ja näin lässytilää. Mä tiedän ettei ketään kinnosta miten mun koulu sujuu :"D

Mutta whops mitäs kävikään lauantaina?
Ostin jotain punaista.
PUNASTA! Mikä muhun meni taas? Mä oon sanonu itelleni etten ikinä enää värjää kaupan väreillä hiuksiani. Näin kävi, mut ei sen anneta haitata, koska juurikasvuja ei tule! Ai mitenniin ei tule? Koska aion vain alta värjätä. Bonuksena laitan mustaa väriä joka muuttuu ajankuluessa ruskeaksi.

Mielenkiinnolla odotan lopputulosta. Näen jo silmissäni aivan upean lopputuloksen, mutta todellisuudessa se on kuitenkin aivan järkyttävä.



Mä olen niiin onnellinen, näin kaupan hyllyssä pullotettuina coca cola vanillaa <3
Mä oon juonu sitä nyt jokapäivä, ja kohta ihmettelen minne mä olen rahani tuhlannut, Mutta kun se on niiin hyvääää!!!

Ensiviikonloppuna eksyn sitten Tampereelle Traconiin!

Harkitsin vakavasti uutta emohiustyyliä.

Huomaa kuinka hiustenlaitto muuttaa ulkonäköä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti