torstai 20. helmikuuta 2014

Haaste


Tässä haasteen ohjeet !

1. Jokaisen pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Täytyy keksiä 11 uutta kysymystä (En jaksa :( )
4. Täytyy valita 11 (En jaksa tätäkään :( )


1. Mun syntymäaika on helppo muistaa! 9.5.1995

2. Tykkään olla tämmönen hömelö ja en haluu olla aikuinen hyi :(
3. Osaan olla rauhallinen, eli mulla on pitkä pinna. Mut jos se menee liian yli ja henkilökohtaseks, niin mä räjähdän.
4.Kuuntelen paljon musiikkia
5. Mä tykkään värjäillä hiuksia
6. Oon kova tuhlaamaan rahaa. mm. tupakkaan, alkoholiin... Yäk, kuullostaa ku oisin joku puliki. Mut hei, suurin osa rahoist menee matkusteluu!
7. Saatan revetä nauruun yht'äkkiä
8. Mul on outoja tapoja
9. Osaan nolata itteni, sekä muut.
10. Ulisen oudosti --> vinkulelu
11. Mun kanssa ei leikitä. Jos leikitään ni se on joko vaarallista tai hauskaa ;3

1. Jos saisit muuttaa elämässäsi mitä ikinä vain haluaisit, niin mitä muuttaisit?


-Mun asenteen koulun suhteen! Ja haluun muutenkin pitää mun kavereihin enemmän yhteyttä.

2. Onko sinulla tatuointeja tai lävistyksiä? Mikä on mielipiteesi niihin?

On lävistyksiä. Huulikoru, ja korvissa. Joskus oli toinenkin huulikoru ja kulma

3. Jos saisit itse kehitellä jonkun limonadin tai drinkin, millaisen tekisit?

Apuaa :D  Homoille tarkoitetun drinkin, sellasen sateenkaari, joka maistuu taivaalliselta!

4. Jos saisit olla joku soitin, mikä olisit? Perustele vastaus.

Viulu, koska sen soitto on semmosta lentelyä :3

5. Kauneimmat sanat mitä sinulle on koskaan sanottu?

Oot jaksanu auttaa mua eteenpäin mun elämässä, kiitos <3

6. Mikä on unelma ammattisi? Miksi juuri se?

Varmaan jonnekkin kouluun avustajaksi. Tai nuorisokotiin. 

7. Jos saisit asua missä tahansa vain, minkälainen paikkasi olisi?

Kalliolla, lämmin, kauniita puita, ei hyttysiä, meren äärellä

8. Luettele 5 lempi artistiasi ja 5 lempi kappalettasi?

Miyavi, Antti Tuisku,  Kamijo, Gackt,  Adamsin poijjat <3

FOD - Paperdoll
Miyavi - secret
GOT7 - girls girls girls
GD - Crooked
Big Bang - koe wo kikasete

9. Haluaisitko joskus käydä avaruudessa?

Eeeennn :o

10. Paras paikka missä olet koskaan käynyt/ollut ?

Teinihelvetit, no ei :D Joka paikassa on parasta jos on hyvö porukka:D





11. Jos saisit olla joku supersankari, kuka olisit ja miksi juuri olisit hän ?

SuperKrisu voisin olla. :D Ois aika uniikkiii xd
Koska osaisin tehhä kaikkee hienooo



Kiitos Sussu haasteesta, kesti vähän :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti