sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Twitter Ärsykkeet

Tänään on taas päivä, jolloin on pakko avautua.



#1 Näät että joku, joka alkaa seuraamaan sinua, olet silleen, okei mä seuraan takaisin, toi näyttää ihan siedettävälle. (ja näitähän tulee paljon). Jonkin ajan kuluttuu huomaat että sun seuraajat katoilee, menet unfollowers sivulle, ja huomaat, että juuri ne joita aloit seuraamaan takaisin, on unfollanneet. Katot niiden seuraaja määrää, ja se huutaa 324 908, ja sen seuratut 11 654.   ---> Tulin siihen tulokseen että nämä henkilöt, joilla on paljon seuraajia, mutta vähän seurattuja, haalivat itselleen seuraajia niin että alkaa follaamaan, mutta sitten unfollaa perään. Tyhmät eivät tajua sitä, et niitä kusetetaan :)  Henkilö ei oikeasti halua seurata, kuhan haalii itselleen seuraajia!

#2 VOI VITALIS! Tää on ehk ärsyttävin, verrattuna edelliseen. Se kun joku retweettaa ihan koko ajan, ja kyllä, on sillä viisaitakin omia tweettejä, mutta retwiittaus, koko sivu täyttyy niistä. Ja ne retwiittaukset on samalta henkilöltä! Esim. Käyttäjän xoxo666 uudelleentwiittaama FUNNY TWEEETTS!    Oh c'moon, mua ei just nyt huvita lukee hauskoja twiittejä jotka on loppu peleis ihan paskoja tai en tajuu mitään. Niitäkin on peräkkäin lähes 50, selaat alaspäi



#3 NO JOHAN ON.  "voiks follaa mua, mä follaan takas" Nää twitterin vasta tulleet pikkulissunobodyyoloswag, jotka eivät tajua twitterin ideaa, kysyy VOITKO SÄ SEURATA MUA? No en voi....Mua ei kiinnosta sun twiitit. Twitter on paikka, jonne tullaan aukomaan vittupäisyyttään,,,ei vaan. Paikka, jonne twiitataan kaikki mahdollinen, mitä sun ympärilläs hetkellä millä hyvänsä tapahtuu. EI PAIKKA, jossa haalitaan seuraajia. 

 

#4 Tää hyppää aiheseen kännykkä! Ootte varmaan huomanneet et kännykän ilmotuksiin tulee twitteristä "xoxo666 ja 3 muuta henkilöä seuraavat henkilöä yoloswag6969"   Siis oikeesti, ketä kiinnostaa, ketkä alkaa seuraamaan jotain henkilöä, jota sinäkin seuraat? Ei ketään. Mikä on tämä uudistus? ohoi halooo :(
Ps. Mis mun seuraajat? Voitteks oikeesti follaa, ku mä tein niin kivat ärsyke jutut ;;Q; ? Sit ois se et voisitte vaik retweettaa nää ja kommentoida :3?  ois siistiiii.





Ja tähän loppuun sanon et FOLLATKAA

Twitter; Lagoonmystery
Instagram; Krizzty_
Tumblr;  Fantasybubble
Fb; Krisu



xoxo Krisu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti