tiistai 19. marraskuuta 2013

Olenko kuollut vai enemmän kuin koskaan elossa?

Elossa ollaan, ainakin toistaiseksi.

Elämä on ihanaa! Ainakin minusta tuntuu tältä hetkeltä. Olen saanut nähdä useita kavereita eron jälkeen, ja pitää hirmu hauskaa. Ei seurustelu ole mun juttu ainakaan tällä hetkellä. On ihanampi elää vapaana, ilman että joku roikkuu minussa all the time.

 Ihanaa kun jotkut ovat kyselleet, että milloin kirjoitan blogiani. Yritän kirjoitella mahdollisimman usein. Mulle tapahtuu viikonloppuisin asioita, joista yleensä postailen.

Btw, joku anonyymi lupas ostaa mulle tikkareita :3 nomnom
Sanoin sille et puren sitä, mut sit se sano et ostaa tikkareit ettei jää paha maku suuhun. Moi :)

Asiaan? I think yes :3

Viimeviikko:

Näin mun nettitutun, Saran, joka tuli kouluuni tutustumaan. Oli kiva nähdä häntä. Ihana ihminen <3 mulla on kamala ikävä. Viimeiset päivät oli mahtavia.
Torstaina laulettiin singstaria, katsottiin leffa Spiderwick, vaikka se oli perhreleffa, mulle silti liian pelotava, ainakin alussa :"D yh, kun olen herkkä leffojen suhteen. Mut rakastan katsoa leffaa porukassa! Mut se menee aina siihen että pölpätän itsekseni jotain tähän tyyliin "EEEII älä mene sinne..." "Damn iiiiit!!"
Käytiin myös torstaina mäkkärissä, ja ajateltiin kokeilla Vedää pitkää ranskista -peliä, peli ei toiminut kenelläkää nmeistä, koska se näytti että olemme muualla kui Graanin mäkkärissä. Onneksi oli kiva myyjä! Se teki meille ranskiksista oikean pelin, eli laittoi siihen kaksi ranskalaista, ja ne jotka vetivät pisimmät sai ilmaiset ranskalaiset. Huippu myyjä, sanoisinko :) Vitsi ku oltais tajuttu katsoa hänen nimi, oltaisiin annettu palautetta! :)

Viikonloppu:

Lauantai; bld (Black light discipline) & Turmion Kätilöt -keikka, kulttuuriareena 44. Oli mahtavaa. Olen kuunnellut vasta vähän aikaa bld bändiä ja tykästyin todella paljon. Kun huomasin että ne tulevat sinne lämppäriksi, huusin.
Sain napattua Spekkeriltä pullon, kun hän heitti sen yleisöön.
Keikan jälkeen oli nimikirjoitus tilaisuus, ja RunQ IHAN selvästi flirttaili mulle :D hihih :D Okei nyt se lukee tän, ja on sillee mitä vittua?! Et moi vaan sinnekki, mut se näytti siltä:D

Kiitos keikkaseurasta Pauliina ja Karo :3


Pahoittelen kuvien laatua....Unohdin kameran muistikortin asuntolalle tuolloin :c












TODAAY;

Leivottiin kakkua ja joulutorttuja  ykkösten kanssa (Asuntola Savotta ykkös kerroksen porukka)! :3 nominomi~~














Sanot sen mulle liian monta kertaa.
Tarviitko sanoilles jonkun vahdin?
Sun sanat mun pääs soi vaa.
Huomasit kui mä en jaksanu ja räjähdin






2 kommenttia:

  1. Nyyhg, ei mitään mainintaa hyvästä keikkaseurasta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AAAAA unohin ihan kokonaan, anteeks. kirjotin tän eilen väsyneenä 11-12 aikaan

      Poista