maanantai 13. toukokuuta 2013

Partyhard 1 & 2

Jaan nyt tännekkin mun 18-vuotis partyhard kokemukset!

#1

10.5 perjantaina, joskus 5 aikaan menin Miroa vastaan asemalle, sen jälkeen alkoi kuumotus, koska menin ostamaan alkomahoolia ensinmäistä kertaa, kyllähä siin kädet hieman täris. Myyjä katsoi minua silmät yhtsuurina kun kummituseläimillä (: No sain ostettua ne! Sitten napattiin Erkki mukaan ja lähdettiin kävelemää minulle päin aloittelemaan.
Parin tunnin sisällä vedin 5½ Mojito -lonkeroa. Se ei vielä tuntunut missään, lähdettiin kävelemään keskustaan päin, ja napattiin siinä sit joku ihminen mukaan.
Saavuttuamme keskustaan, käveltiin pasariin, mutta sinne oli pääsymaksu 5e, sitten käytiin sen viereisessä olevassa baarissa (Enpäs muista nimeä), mutta siellä oli kanssa maksullinen, joten päädyttiin menemään kuitenkin pasariin...eh STOP!  Mun juopottelureissu loppui siihen, en nimittäin päässyt sisälle, koska olin niin huonos jamas, et en pysynyt pystyssä ja lervasin sitten kauniisti oven eteen. (: Harmittihan tuo, mutta virheistä oppii! Seuraavalla kerralla alotan vähemmällä.
Jos oltaisiin vaan menty suoraan pasariin, oltais päästy sisälle.
No mentiin sittten kirkon puistoon.  Erkki sitten soitti kavereilleen, että onko vettä ja mahdollisesti kyytiä.
Oon ikuisesti kiitollinen että Miro ja Erkki jaksoivat sitten huolehtia minusta:D Ilman heitä oisin varmaan jossain puskassa ?


#2

11.5 Ja toinen ilta putkeen! Mut tällä kertaa en eksynyt baariin, vaikka kuinka minua houkuteltiin.
Nää oli siis minulle suunnatut  kaveri paardit c:
Ja sinnehän PITI tulla aasialainen mies strippari, mut eipä näkyny :c No mutta oli hauska ilta.
Illan aikana Vesku teki jotain ihmeellisiä asioita, taikoja? Dunno, mut se sai mut pelkäämään :D Illan keskivaiheella kaveri oli mennyt vessaan makoilemaan (Ei ollut siis sammunu). Mulle tuli fiilis et se jäi jotenkin ulkopuiolelle, joten menin hänen seurakseen juttelemaan mukavia.
Ilta jatkui...jotenkin....:D Vissiin istuin penkillä pää alaspäin, kun oli huono olo (Enkä ottanu ku 4½ bissee) :D Sit Valtteri tuli käymään siellä, ja mä kai nukuin? Tuntu et nukuin puoltuntia, mutta ei, olin nukkunu jotain pari tuntia...hups ^^

No sit kun olo alko selkenemään päin, lähdin kotiin päin Valtterin saattamana (:



Selittäkää, miten mahdollista? o.o


Ja kun kello oli 3 päivällä (12.5), heräsin virkeänä äitienpäivään, tosin krhm...Noi oli käyny sillä välin kun nukuin, tivolissa :D


Juujuu.. Sit illasta Karo soitti ja kyseli jaksanko nähdä, ja tottakai minä jaksoin, kun pitkään aikaan olla nähty(: Käytiin kuvailemassa sellasessa ihanassa paikassa, ja se paikka, on tooooooosi vanha. 










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti