perjantai 5. huhtikuuta 2013

kasabuta

Mikä mulla on, kun en oikein jaksa kirjoitella tänne? Onhan mulla aiheita toisinaan, mutta tuntuu et ne on ihan turhia, tai sitten ei vaan jaksa innostaa.

Mutta turhuuksista asiaan!

Sain eilen mun unicorn 3D palapeliin kehykset, joten riipustin sen seinälleni ;u; Se on ihan super ihana!
Sitten sain joitain pieniä pyöreitä peilejä, ne pitäis viel liimailla seinään kiinni (:En van löydä paikaa mihin ne tunkaisisin. :( mökömöööö

Hmmhmm... Ja ajatuskatkos! Mulla ei pyöri oikein mikään päässä tällä hetkellä.

Tosiaan tää viikko on tuonut pettymyksiä aivan kamalan paljon.
Mun ukki meni eilen taivaaseen, harmittaa kun en ole nähnyt häntä nyt pitkään aikaan, näin viimeksi joulukuussa. Enää häntä ei näe ;_; Hän katselee nyt taivaasta.  Toivottavasti hän löytää sieltä mummin ja elää hänen kanssaan, ja muutkin tutut tietenkin. 

Eilen tosiaan olin ihan kikseissä että jee huomen saan tietää The Gazetten lipuista infoo, sit isi tuli, sanoin hänelle "Anteeksi, en kuistanut viimeviikolla soittaa." isi tokaisee "Ei se mitään...." ja purskahtaa itkuun. Tiesin mitä on tapahtunut ja aloin itkemään, hänen ei tarvinnut sanoa sitä ääneen.
No jokatapauksessa jokainen menee pois, ennemmin tai myöhemmin, luonnollinen asia.

Toinen asia on se, että hautajaiset osuu ehkä just sille viikonlopulle kun mulla loppuu top-jakso ja lähden Helsinkiä kohti...Ei ole yhtään kiva lopettaa top-jaksoa tuollaiseen :"(  Sinne meni ehkä mun ensinmäinen känti Helsingissä ja keikka...

Mutta pitemmittä puheitta kertokaa mulle aiheita, laittakaa kysymyksiä :)

Ja mulla kävi mielessä että voisin taas vastaanottaa kysymyksiä ja tällä kertaa vastaan niihin vlogilla, jos kysymyksiä tulee vähintään 20! Joten nopiasti ja reippaasti kysymyksiä heittelemään

8 kommenttia:

  1. Miks tykkäät aasialaisesta kulttuurista noin paljon? / Mikä siinä kiinnostaa?

    VastaaPoista
  2. Red Bull vai Monster?

    VastaaPoista
  3. Onko sulla harrastuksia?

    VastaaPoista
  4. Mikä on unelma-ammattis?

    VastaaPoista
  5. Mikä on lempi ajanviettees kaverien seurassa?

    VastaaPoista
  6. *loput 14 kysymystä*

    VastaaPoista
  7. Ootko hetero?
    Ootko neitsyt?
    Uskotko jumalaan?
    Lempi alkoholijuoma?
    Poltatko? Jos kyllä, kuinka paljon?
    Miksi opiskelet juuri nuvalla?
    Ketä ihalailet?
    Kenelle olet kateellinen ja mistä?

    VastaaPoista