maanantai 15. lokakuuta 2012

turha reissu

Viikonloppu ei ollut ollenkaan kiva :c Paitsi joistain kohtaa oli :)

Perjantaina suuntasin kohti Jyväskylää, siinä toivossa että kaverini tulee vastaan asemalle. Asemalla soitin hänelle, mutta hänen puhelimeen ei saanut yhteyttä, mutta myöhemmin hän kertoi että hänen puhelin oli jäänyt kaverilleen. No löysin kuitenkin tuttuja con-kavereita asemaltaja liityin heidän seuraan. Myöhemmin sain minun ja Stenerin tilaukset Sirjalta. Hengailtuani vähän aikaa con-kavereiden kanssa, mielessä kävi että palaan takaisin Mikkeliin, koska en ihan aatellut yksin jäädä ilman yöpaikkaa palloilemaan minulle vieraaseen kaupunkiin. Joten kysyin Steneriltä voiko hän katsoa bussi/juna-aikatauluja, lähteekö Jyväskylästä enää Mikkeliin, onneksi lähti vielä yksi bussi, ja hyppäsin siihen. (sinne meni 13 euroa).

Puolivälissä matkaa, soitin kaverille ja kysyin häneltä,voiko hänen luo yöksi mennä, hän lupasi yöpaikan, mutta myöhemmin hän kertoi, että he lähtevät aamu 6 Tampereelle. En viittiny mennä sitte muutamaksi tunniksi nukkumaan hänelle. Joten minun oli pakko mennä asuntolalle, vaikka sinne ei saisi mennä viikonloppuisin muulloin kun ilmoittaa ja maksaa asuntolayöpymisen neuvontaan. Ei minulla ollut muutakaan yöpaikkaa, ja minulla on erityisen hyvä syy siihen.
Kun saavuin Mikkeliin, kaverini jonka olisi pitänyt tulla vastaan asemalle, soitti minulle, ja kertoi sen että hänen puhelin oi jäänyt kaverilleen ja pahoitteli sitä. Ja annoin myös myöhemmin asemalla Stenerille tilaukset.

Ja tosiaan koko perjantaina en oo syöny muuta kuin aamulla 11 aikaa kunnon ruuan koululla, sen jälkeen illalla 10 aikaan Big Mac-aterian ja 2 (1 jäi yli) euronjuustoa.

Koko illan mä sit tuijottein ja kuolasin uusia kpoplevyjäni<3

Lauantai aamuna sain päähänpiston, että menen takaisin Jyväskylään. (sinne meni toiset 13 euroa)
Siellä hengasin jonkin aikaa Minkun kanssa, kunnes Oona tuli c: Kävin ostamassa 13 euron hintaisen lipun katsudoconiin, itseasiassa, mä en tiedä, et mihi mun rahat katos, ku en käynyt muuta kuin iltabileissä, jotka oli aivan vitun laimeet.
Siel vaan istuin ja kävin ehk parikertaa tanssimassa. Jossain vaiheessa Karri soitti mulle ja juttelin sen kanssa. Siel sit ostin kahvin ja pasteijan, ja mul oli iha törkee nälkä, ja Karri kiusas mua ku se puhu ruuasta ._.

Iltabileiden päätyttyä, oona ja kumppanit lähtivät baariin jatkoille, ja minä ja Kalle mentiin Heseen venaamaan.
                Jyväskylän yöelämä: Hese täynnä kännissä olevia nuoria 3 aikaan yöllä. Mitä vittua!?

Joskus puol 4 aikaan lähdettiin Oonalle. Sain unta tyyliin 6 aikaan. Ja nukuin ehk 3 ja sit yritin ettii bussipysäkkiä, mut onneks siel oli joitain ihmisii ni kysyin niilt mis on pysäkki.
Ja mua ärsytti moni muukin asia välissä, mut en viiti kertoo että mitkä. Ei kaikkea julki!

Ja oisin nähny Alee sunnuntaina, mutta eieeeeiieiei, en ollut kuopiossa .___.

Ku saavuin Jkl.n keskustaan, meninki sit venaa junaa, ja tosi ahistavaa ku istuin siel penkil, ni siel oliihan älyttömästi onnellisia pariskuntia. Ei siellä oikein tienny mihi kattoo. Ja sit mua vitutti ku juna myöhästy melkeen puolella tunnilla -.- Sama juttu Pieksämäellä -.-

Onneks pääsin perille. Ja mul oli kova nälkä.
Söin paljon nuudeleita. Ja join paljon teetä. Mut sitä ennen katsoin ku joku ukko hyppäs avaruuden reunalta.
Ja sit katsottii Alexandrans kanssa hothot miehiä~~

Eipä kai muuta ku et meil oli tosi   i n h o t t a v a a   liikuntaa. :)







Ainut biisi joka sai nivelet liikkeelle :D

6 kommenttia:

  1. onko tuo video niistä "iltabileistä"........? XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo...XDD toi oli sitä hurjinta kohtaaa, jos kaikki villiinty :I

      Poista
  2. Rehellisesti jkl;ssä on ihan syvältä käydä, ja täällä tosiaan ihmiset hilluu jyväskeskuksen mäkkärissä kännissä valitettavan myöhään (ei sillä että olisin ollut mukana...)
    Mut harmi kun sulla meni tollei huonosti vkloppu );.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuli huomattuu. harmittaa itteeniki tosi paljon ku jäi huonot fiilikset. :/

      Poista
  3. voi voi :c oisit tullu meille yöks♥ T:Minkku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ois ehk pitäny, oisin säästäny rahaa melkee 30 euroa ._.

      Poista